Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2025

Toepasselijkheid van het beleid: Dit beleid is van toepassing in Nederland.

Bij stylaar.nl begrijpen we dat plannen soms veranderen. Als u een bestelling wilt annuleren, helpen wij u graag. Hieronder vindt u de details van ons annuleringsbeleid.

Annuleringsperiode voor bestellingen

Tijdslimiet: Bestellingen kunnen binnen 2 uur na het plaatsen worden geannuleerd. Na deze periode gaat de bestelling direct in verwerking en kan deze niet meer worden geannuleerd.

Hoe te annuleren: Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar support@stylaar.nl met uw bestelnummer en de melding dat u de bestelling wilt annuleren. Wij laten u weten of de annulering is gelukt.

Annuleringen na verzending

Als uw bestelling al is verzonden, kunnen wij deze niet meer annuleren. U komt echter mogelijk nog wel in aanmerking voor een retour zodra u het artikel heeft ontvangen. Raadpleeg hiervoor ons Retour- en Terugbetalingsbeleid voor meer informatie.

Terugbetalingen voor geannuleerde bestellingen

Wanneer uw annuleringsverzoek is goedgekeurd:

  • Terugbetalingsmethode: De terugbetaling vindt plaats via de oorspronkelijke betaalmethode.

  • Verwerkingstijd: Het kan tot 10 werkdagen duren voordat het bedrag op uw rekening staat.

Wijzigingen in uw bestelling

Wilt u uw bestelling wijzigen (bijvoorbeeld maat of kleur), neem dan contact met ons op binnen dezelfde annuleringsperiode. Wij doen ons best om uw verzoek te verwerken, maar wijzigingen zijn afhankelijk van de status van uw bestelling.

Contactgegevens

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.00 – 18.00 uur
  • Zaterdag & zondag: gesloten